Jag vann!!!

Första pris!

Wiiiieee valpkursavslutning idag o vi hade ett test, med en massa övningar och jag vann!! 156 poäng av 160 möjliga, satte mej lite snett ifrån matte för å se godisen ordentligt o det var visst inte så populärt men matte var sååå glad i allafall o jag med vann en massa grejer mest godis osså en liten mugg av nåt slag =) SÅ NÖJD!! Stolt!!

Fick ett gott ben i vinsten =)


I testet ingick;
Tillgänglighet/Tandvisning
Sitt
Ligg
Kontakt
inkallning
Sitt/ligg stanna kvar

O jag klara allt!!

Nu ska jag bara loppa mej hela kvällen o gnaga på mitt lilla ben.. mums så gott!

Synd förresten att kursen är slut men det verkar bli mer kurs i november.. hoppas!! Förresten så ska jag träna på tisdagar med matte osså Zombie och hans tvåbenta! Det är skojj det med!

Kommer å sakna de andra!!

Nää nu ska jag kissa lite osså lägga mej å vänta på husse som kommer hem inatt å då ska ja krypa ihop brevid honom o mysa så som vi brukar ( titta själva får ni se vad gosigt vi har det)
zzzzzzzZZZZzzZZZ

Med det säger jag NATTI NATTI sussa sött!!

//   en trött men superstolt Viggo ( matte hälsar att hon är världens stoltaste matte

Kommentarer
Postat av: anna

vilken duktig vovve!!=)

2006-09-15 @ 00:23:34
Postat av: Johanna

jajamensan, jag är superduktig!! Voff voff!!

2006-09-15 @ 08:53:33
URL: http://vovvenviggo.blogg.se
Postat av: Emma m. Kosmo&Norpa

Ja nu är det över för denna gång, ni har alla verkligen varit jätte duktiga på kursen. Träna vidare ni i lugn takt så kan det här bli något riktigt bra! Vi syns säkert uppe på klubben nån kväll.
Kram på er

2006-09-17 @ 10:06:55
URL: http://hundarna.no-ip.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0