Gosigt värre!!

Gosigt värre!! 

( matte helt salig med bruna lilla Heffa!!)


Hallo!

Idag har varit en jobbig dag! Fotodag!!

Vi åkte iväg med bilen o vips så var vi i skärgården!! Där var det massa skojjiga människor som ville ha min.. bara min upmärksamhet.. O självkart fick de den sen låg det en framför mej med en kamera o resultaten får ni se senare!!!


Sen for vi iväg med bilen igen denna gång inte så långt bara hem te seabirdarna.. Husse o matte fick mat o jag fick ett koöra supermumma!!!

Misstänker att matte o husse kela med vovvarna där o allra helst med de små valparna som bor där.. för matte ser fortfarande helt salig ut =)

osså kan ni ju se korten de säger allt =) ( tryck bara på dem så blir de större!)






Min älskade husse verkar inte lika salig men han höll med matte i bilen hem iaf!! Verkar som om vi ska bli en större flock om några år.. de pratar om tik brun o söt i samma mening! Låter spännande =)
Husse och Viggo

Nae nu är det bäst jag vilar för imorn ska jag vara snygg o glad o showa hela dagen =) Wish me GOOD LUCK!!!

VoFF VoFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0