Utställning nästa!

tjotte 1
( såhär snyggt ska jag stå på utställnigen i november)

Jaha då var man anmäld till sitt livs andra utställning, denna gång ska jag visa upp mej i mjölby! Får träna lite på stå denna gång o massa kontakt med matte =) Men det ska vi nog ordna!

Idag har jag busat hemma.. massor.. matte var arg det räcker o säga =(

Men sen så åkte vi bil o parkera breve Sigges bil wiieee.. sen åkte vi lite till o ut kommer både sigge o zombie ur en varsin bil =) Kan det bli bättre.. Vi sprang o busa i skogen om vartannat o träna lite på å hålla oss lugna i koppel med andra hundar o jag var så trött så jag var mer än gärna lugn o det gjorde matte glad! Fin skog förresten Sigge, dit får vi åka igen!

Ha det bra grabbarna grus vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Amy & Mary

Hej Viggo!
Det lät väldigt kul med att du har vart ute och busat. Vi syns uppe i Mjölby, för min matte har tydligen anmält mig och den här bruna saken som går här och tror att hon är stor flicka nu.
Kramar från
Amy och hennes matte

2006-10-24 @ 22:57:03
URL: http://springfevers.mine.nu
Postat av: Sigge

Ja idag var det skoj i skogen, men OJ vad ni busar mycket!! Tänk på att jag är en gammal gubbe nu och måste ha tid för mina pinnar oxå i skogen!!

2006-10-25 @ 00:07:27
URL: http://toflan.blogg.se/
Postat av: Tove

Ja men Sigge, du har ju ALL tid för dina pinnar när vi går ensamma!! ;)

Tack för en trevlig promenad. Vi har berättat om vår spännande vilsegång i vår blogg...hihi..

2006-10-25 @ 00:09:51
URL: http://toflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0