Rensad telefon = massa bilder!

Kärlek vid första ögonkastet!

Matte rensade sin gamla mobiltelefon igår vilket innebar att ganska många bilder från den bestod av bebiskort på mig, som nu ligger i datan! Därmed bestämde sig matte för att ha en liten bildserie idag med start bilden ova, den är tagen när matte och husse hälsade på mej första gången och som ni se så var det kärlek vid första ögonkastet!

Här följer ett antal bilder på lilla mej =)
(för att det inte ska bli så långt får ni trycka på bilderna så blir de stora i ett nytt  fönster)

      
Liten skrytt första dagen med matte och husse

          
Första dagarna hemma i Kalmar

     
Lite större o ännu mer hemma, börjar hitta mina favvoställen


Också kom den dagen då matte skulle börja jobba men som tur är så fick lilla jag följa med, så här ligger jag i mitt krypin o har full kontroll på läget ( sover som en gris)

nyfiken!

Hej från mej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tove & Sigge

Oj en sån liten plutt du var!! :)

2006-10-26 @ 13:52:52
URL: http://toflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0