matte o jag

matte o jag

Hej på er!
Här har det hänt saker.. I helgen dök min älskade vän trox upp o skojja till mitt liv osså hans matte me såklart! Vi har skojjat o busat o sovit om vartannat hela helgen.. saknar honom redan!

Idag var det dessutom träningsdag! Trox och jag tog med oss min matte ut i skogen o mötte upp med andra HUSSEhundar bland annat Sigge o Zombie... Jag kände mig lite trött så jag hade inte riktigt den fart och entusiasm som jag kan ha men jag körde mina fyra skick o matte såg glad ut.. Hon förstod nog att jag var trött..

Sen har det även hänt andra grejer sedan senaste inläggen från mig..

Onsdag:
I onsdags var vi inne i stan o kolla läget, jag fick en massa nya grejer ifrån "vapencentralen" och matte fick en ny mobiltelefon, såklart en likadan som husses, det är bara för att de ska kunna fota mej hela tiden.. När de shoppat klart begav vi oss ner till Kalmar slott en sväng. Där var det rikigt skoj, särskilt eftersom vi tog vägen genom ankparadiset, även kallat stadsparken.. se sååå vackert där är =)
På kvällen var det ju även mitt halvårskalas =)


spanar ut över en damm full av änder

                
Kalmar slott och dess mur, konstaterar att det är hemskt högt ner till vattnet, skippar därmed badet!

Torsdag:
Torsdag var en lugn dag helt slut efter onsdagens äventyr
Fredag:
VILTSPÅR med husse stod på schemat, wiie kände direkt att det låg nåt i luften =) Skötte mej kanon, tog båda vinklarna, eller kurvorna o hitta den otroligt godluktande klöven.. kort kommer inom kort!
Senare på kvällen dök som sagt Trox upp, lyckan var total o sen har helgen bara flugit iväg ( bilder kommer inom kort)

Dessutom så är det så att matte kommer ta över bloggandet, åtminstone ett tag.. Jag börjar få så mycket att tänka på att jag inte kommer ihåg allt. Jag litar på matte men kommer att göra lite inhopp när ni minst anar det!  Kanske ska tillägga att bloggen forftfarande kommer handla lika mycket om mej =)

Tjipp Tjipp
o
Voff voff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0