Lilleman 6 månader

me!

Jajamensan idag blir jag stor kille, hela 6 månader... ikväll har jag hört att det kommer lite kompisar te matte o fikar.. undra om det är för min skull ?! Nu vill matte ta över, hon kommer här;

Lilla killen börjar bli stor titta själv =) På denna bild är jag bara 6 veckor, finns vissa likheter men han har blivit en stor o ståtlig kille nu! Är så stolt o nöjd med honom o husse instämmer med!

Kryper ur skinnet snart =)


Det känns att Viggo börjar bli hund lixom, han kan gå mycket längre promenader o är mer allert o vaken! Visst han är fortfarande väldigt rulltig i kroppen o ranglig men han växer sakta men säkert i det oxå!

Ville bara säga te alla o främst te min lille plutt att du är bäst o du är bland det bästa som hänt mej i mitt liv! Du finns där hela tiden i vått o torrt.. med betoning på vått =)

Vi älskar dej lilleman!

Kommentarer
Postat av: Amy & Mary

Hej!
GRATTIS på 6 månadersdagen. Det är väl klart att min matte trodde att ni skulle upp nu på lördag, jag som hade sett fram emot att få träffa dig efter så lång tid. Men men vi syns kanske på klubben nästa vecka, för Emma hade lite ont om tid den här veckan med att hjälpa min matte att fortsätta att få hyffs på mig (jag som är så lugn, HA HA). Men hälsa din matte och husse och säg att du ska ha en rejäl korvtårta ikväll.
kramar (bus) från Amy och Mary

2006-10-25 @ 15:44:25
URL: http://springfevers.mine.nu
Postat av: Sigge

Grattis på halvårsdagen och tack för ett roligt kalas och en smaskig tuggpinne!! Du hade mååånga roliga leksaker!! :) Kommer gärna dit och hälsar på igen!!

2006-10-25 @ 22:33:06
URL: http://toflan.blogg.se/
Postat av: Viggo

Amy och Mary: Å nej vad synd! Men då får ni heja på pappsen min! Han ska dit men eftersom inte pamela skulle dit så skippar vi den.. o tar valputställnigen istället =) Synd vi såg fram emot o känna nån =) Men lycka till!! Du är nog snyggast tror jag!

Sigge: tack så jättemycket! Mmmm jag vet har massa leksaker men sen du gick har de varit så himla mycket roligare =)Du är jättevälkommen tebaka.. baka o bjuda på fika är mattes grej lixom =)

2006-10-25 @ 22:46:33
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0