Kämpig dag!

Kämpig dag!
( vilostund under semestern på västkusten i somras)

Idag har det varit en kämpig dag, men skojig! Husse har varit hemma... alltid lika kul o sen har vi tränat massor!

På morgonen åkte vi iväg te skogen, trodde jag skulle få springa o busa men icke jag fick sitta kvar i bilen medans husse o matte gick sin väg... men de var jättefort tillbaka å då äntligen fick lilla jag komma ut... så då busade vi o skojja i skogen... sen bar det av hemåt igen.. å matte gick till skolan!

Sen hämta vi henne o åkte tillbaka till skogen... VILKEN TOPPENDAG! Väl framme fick jag följa med direkt o så rätt var det var så började det lukta sådär intressant igen... var bara tvungen att följa SPÅRET.... alldeles plötsligt uppenbarade sig en KLÖV av allra bästa sort... jag hittade den helt själv o matte o husse blev så glada att de stojade o tjimmade =)

Osså hem igen lite vila hann jag med, sen var det dags för mej o matte å åka in till stan o träna stadslydnad... o hejj vad massa hundar det var som skulle vara med.. OJ vad skojj det måste vi göra om.. skötte mej riktigt bra men det var svårt å hålla koll på både matte å alla de andra hundarna, så jag tror matte kände sig lite bortglömd emellanåt... får tänka mer på henne nästa gång!!


Men nu är jag så trött, så trött så jag måste sova!!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0