Jag o husse i skogen!

Jag o husse i skogen!
( Kortet är något gammalt men husse o matte ha nog tappat bort kameran verkar det som )

Idag har jag huserat i skogen med min älskade husse som faktiskt varit ledig =) Jag kan verkligen inte få nog av skogen o när jag anar att vi ska gå tebaka te bilen får jag superspunkryck! Jag kutar omkring som besatt eller typ som tjuren Ferdinand som just satt sej på en humla... o det brukar funka för då dröjer det lite längre tills vi går till bilen =) Jag är smart jag!

Vi hörde förresten hur det panga i skogen men jag orkade inte lägga ner nån tid i det däremot har jag spårat kaniner... men de är sååå snabba! Måste löpträna lite =)

Nu ska jag slumra vidare i den otroligt sköna skinnsoffan husse o matte har placerat hemma i vardagsrummet o jag menar inte  BIA-bädden... Utan den riktiga Ikea soffan =)

Ha en hundig kväll!
Voff Voff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0