Höstmys

myser i fåtöljen

Idag har jag gjort ärenden på förmiddagen o Viggo fick av säkerhetsskäl följa med o ligga i bilen, vilket han är riktigt duktig på, lägger sig och sover innan man knappt hunnit låsa=)

Sedan hade jag föreläsning till i två timmar o Viggo som numera endast får vistas i hallen hade skött sig jättebra när jag kom hem,.,, till o med strimlat infon från Jehovas vittnen som kommit när jag var borta.. kanon slapp jag ens kolla på det =)

Nu på eftermiddagen har vi tränat upp motivationen i söket och försökt få in mer fart på vägen ut till figgen osså självklart busat med Sigge och Zombie.
Viggo är lite trög i starten innan han fattar vad han ska göra.. Känns som om jag inte ska kräva för mycket fart av honom i o med att han fortfarande inte har full kontroll på kroppen, och inte kan kordinera sina rörelser så som både han o jag skulle vilja.. ska bara låta honom jobba i sin takt men se till att han är motiverad till max att göra sitt bästa efter sin kapacitet! Det är planen!

Nu väntar snart lite mys i soffan, då vi har konstaterat att fåtöljen är mysig men liten =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tove & Sigge

Tack för en trevlig lek- och träningsstund! Kram från oss

2006-10-31 @ 20:57:05
URL: http://toflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0