Höstbad i Värsnäs

Höstbad

Hejsan!
Idag har vi varit och gått ute i Värsnäs ett naturområde starx efter Lindsdal här i kalmar. Det var lite ruggigt, eftersom en ungkille försvunnit spårlöst och har varit borta sedan 1 okt verkar ha senast ha setts där. Det satt lappar som bad honom komma hem igen och bilder på honom. HUuuh ryser bara vid tanken..

Men iallafall så sprang Viggo omkring superlycklig, då det var ett tag sen vi var där o han har nog längtat tebaka.. det syntes=) Särskilt när vi kom te vattnet.. trots att både jag o Stella frös som små grisar skutta Viggo  glatt i vattnet o apportera allt vad vi kasta, han är faktiskt mycket bättre på vattenapportering än land apportering... skumt men..

Min nya mobil är kanon, tar superbra bilder.. se själva vilken snygging Viggo är efter ett höstbad :0)

posar ännu en gång

Viggo min favvo kille väntar på att jag ska kasta iväg pinnen ( jag vet man ska inte kasta pinnar)


snygging posar på stranden i värsnäs

Snyggingen posar fint på stranden i Värsnäs

Nu ska jag gå o krypa ner i sängen hos mina favvo pojkar, Husse Danne o Viggo
Godnatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0