Älskade lilla familj!

familjen

Detta inlägg är ett matte inlägg, alltså komponerat av henne!
Matte;

jaha då har jag övertagit tangenterna.. Viggo närmar sig 6 månader o jag är sentimental. Lille killen börjar bli stor juh! Är så supernöjd med min lilla familj Viggo, Danne o jag! Är riktigt lycklig! Nu väntar en massa nya saker o ser fram emot det med en massa glädje...

Viggo börjar bli hund o vi ska snart gå fortsättning men måste bara titta tebaka lite å konstatera att han är den bästa hund man kan tänka sej! Han är det bästa sällskapet man kan tänka sej, den bästa träningspartnern o dessutom en hejjare på att tröstas =)
 
Satt o spana bland korten när han var liten ååå guud så söt han var! Han är självklart gudomlig nu med men då var han så gooo, han var helt enkelt en liten valp!
Här nedan följer lite bilder av en söt liten Viggo i sina bästa dagar... han är ca 10 veckor på korten =)

liten1


liten2

liten 3

liten4

liten5

Det var allt från en stolt matte denna gång är säker på att en minst lika stolt husse stämmer in =)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Tove

Han är verkligen en bedårande valp, precis sådär go o rund o söööööt...vill ha vaaaaalp!!!!

2006-10-17 @ 08:41:00
URL: http://toflan.blogg.se/
Postat av: Viggo

japp han är rätt go o hans själv ego som han är stämmer in! Skaffa,,, du har ju de rätta argumenten =) nävars! jag kan me bli valpgalen, men sen går det rätt fort över!

2006-10-17 @ 12:51:55
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0