Tråkiga tråkiga dag!

här ligger jag mer än gärna
Viggo ligger å tråkar när jag pluggar

Imorn är det tenta, vilket innebär plugg plugg plugg hela dagen lång! Okej jag har fuskat idag, har inte pluggat hela dagen, men mitt samvete tillåter mig inte sväva iväg allt för långt och för länge.. Därför har viggo stackarn haft tråkigaste dagen på länge idag! Ingen aktiviering alls.. en längre promenad ner till skälby med race i "lillskogen" där, typ en liten grupp med träd =)

Sen har det mest kissats runt huset, och varit själv hemma ett tag då jag strosa runt på ica o träffa sanna! Viggo hade inte busat denna gång heller, känns som om att hallen är alldeles perfekt för en liten valp =)

Imorn gäller det iaf, då är det tenta. Sen bär det genast av upp emot Norrköping, vilket var ett tag sen sist. Där väntar massa bus med buspojkarna Hugo och Trox också får jag träffa Johanna igen ( matten).

På lördag har Danne och jag lånat mina föräldrars hus, för att fixa middag till våra föräldrar. Vågar inte avslöja menyn ifall nån tittar men berättar mer sen.

Söndagen är dagen D, då är det UTSTÄLLNING i Mjölby. Östergötlands Kennelklubbs valputställning! Börjar bli aningen nervös.. Måste packa alla grejer! Inte Glömma nåt!

Ja det var kommande dagar  korthet, bloggen tenderar å bli lidande under Norrköpingshelger, men lovar å ta igen det på måndag med all information om helgens händelser! Sörjer lite över att vi missar sökträningen söndag och budföringen på lördag! Men får tjata te nästa helg =)

Ha en trevlig kväll och helg!


Kommentarer
Postat av: Monica Jarl Winnberg

Lycka till på utställningen lille Viggo!

2006-11-18 @ 11:15:15
URL: http://www.seabirdskennel.com
Postat av: Anonym

Monika:
Tack snälla, matte är nervös men jag ska visa henne att jag kan =) Ha det bra! Många kramar Viggo med husse å matte

2006-11-18 @ 17:04:12
Postat av: Lisa

Hejsan!
Vilken härlig blogg! Alltid kul att läsa om vad folk gör med sina hundar. Särskilt labrador eftersom vi går i väntans tider på en lite labbevapp! Medans får jag försöka att få tiden att gå snabbare med att träna med min lilla dp. Det är bara det att han tycker inte att det är lika kul som matte. Han vill mest ligga i soffan och sova! =)
Ha det bra//Lisa
Ps. Hittade hit från vovve.net

2006-11-19 @ 19:28:06
URL: http://myshund.blogg.se
Postat av: Johanna Ring och Viggo

Lisa: Åå vad skoj att du tycker det! Vad kul att ni me väntar på labbe. Viggo är underbar o sitt temperament, ångrar inte rasvalet en sekund =)
Lycka till o hoppas du kikar in igen! // Johanna och Lille Viggo

2006-11-20 @ 11:45:53
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0