Sötnosen min att han varit så liten!

Häromdagen fick jag å Viggo besök av A, A som vi var på husvagnssemester med i somras. På grund utav många saker har vi inte träffats sedan dess.. men äntligen fick vi ihop en kväll, spontant bara. Jag baka scones å vi drack te o mumsa i flera timmar.. Viggo var en duktig pojke å låg hela tiden å slumra.

Hursomhelst så hade hon med sej bilder som hon tagit från semestern, plockade ut lite godbitar till er å kika på.. själv får jag inte nog, dels för att det ser så varmt o mysigt ut men främst för Viggo snutten var så liten å sööööt! Helt bedårande.. det är han nu me men  är man 9-10 veckor gammal är det ändå nåt speciellt, se själva =0)


sweetheart i norrk
Min lilla snuttis strax innan avfärd mot västkusten!


hihi vattenspruta
Framme i Falkenberg, på Ugglarp Camping o vi svalkar oss lite =)


ylet
Ylar uppå på ett naturreservat i nordvästra skåne, typ vid Mölle


sötis badar
Varmt var det så här badar han på en parkering i diskbaljan =)


Jag älskar dej min lilla skrutt!


Kommentarer
Postat av: Anna och Vilde

Vilken sötis han var som valp! Han är ju söt nu också förstås, men valpar är ju något speciellt. :D

2006-11-22 @ 20:28:23
URL: http://vilde.barlind.se
Postat av: Johanna och Viggo

Anna och Vilde: Tack så mycket! Ja valpar är valpar! Har kikat på din vilde me, å han är ju jättefin o är så imponerad av er träning!

2006-11-23 @ 08:52:56
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0