Lek lek å åter lek

Japp.. idag har det lekts igen o med Sigge igen, för er som inte vet så är det en supercool golden av jaktstam. Viggo o Sigge leker otroligt bra.. Jag och Tove ( sigges matte) kan till o med se dem bara promenera ihop emellanåt =) Kanon kul! Har faktiskt filmat dem idag som jag lova, men jag lyckas inte koppla ihop min dator med mobilen ÄN så jag får vänta te Danne kommer hem o kan hjälpa.. Då ska ni få se på lek! Riktig retriverlek på hög nivå!

I förmiddags så var vi hör o skrev PM till uppsatsenvilket är himmelriket för viggo då både E och I busar rejält med honom.. betydligt bättre än när Jag är på bibban tycker Viggo! O det funkar bra, vi får saker gjorda faktiskt osså fikar vi med =)

Sen har Viggo varit lite själv å jag o Tove har varit på egna äventyr..förlåt tove för din svältande mage =(
Men Viggo har varit superduktig o inte busat nåt under tiden vilket var ungefär 2½ timma.. puuhh hoppas att det är en ihållande trend!! Det går verkligen mycket bättre när han bara är i hallen med ett litet tuggben, kex o aktivitetsboll full med godis som man måste kämpa för! Tror han tröttar ut sej direkt med dem o sover mestadels sedan!

Nae nu ska vi till A o idolmysa! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0