Till skogs å julpyssel

Idag for vi till skogs strax utanför smedby för å leta nya spårmarker å låta viggo rejsa av sej lite =) Å nog rejsa han.. vi träna lite på å kunna komma nära när han leker me en pinne utan att han far iväg som en skållad råtta =) Det gick bra, avledde med hans korvremsa. Vi testa även sitt stanna kvar med störning, jag gick framför honom å lekte med en pinne som han hittat.. an satt fint kvar å jag kunde även kasta pinnen å han gav sej inte efter förrän mitt kommando kom =) Glad å nöjd.. resten att komma in me pinnen är en träningsfråga =)

Sedan for vi till apoteket, coop å ikea.. viggo är lite geggig i öronen så vi köpte lite öronrens, på coop inhandlades skokräm till mina stövlar å på ikea lite ljus.
Ljusen har nu fått stå till tjänst i mitt julpyssel, jag har nämligen apat efter Sanna å gjort mej en egen adventsljusstake, dock ej likadan... =)

advent
Mitt höganäs fat fick stå till tjänst å en påse blandade julnötter, lite brunt snöre å fyra ljus ifrån ikea =) Riktigt nöjd med resultatet.



Nu väntar mys med tjejerna i Kalmars egna Manhattan =)


Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

sanna: din gav mej ju inspiration =) Tack snälla!

2006-12-05 @ 18:50:32
URL: http://vovvenviggo.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh den blev superduperfin, duktig du är på sånt dära! =)

2006-12-05 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0