Snart är år 2006 slut

Japp snart är detta år slut, mycket har hänt både bra o dåligt men nu när jag tänker på året så är det övervägande positiva tankar som bubblar upp!


För det första så fick vi ju hem vår lille guldklimp, Viggo efter en lång väntan..närmare bestämt 21 år för min del.. =)



 

året som gått
Mitt försök till ett kollage! Övning ger färdighet... så jag får öva lite =)



Att Viggo virvla in i våra liv har betytt massor, det har varit enormt kul men samtidigt krävande, å massa ansvar.. en enorm omställning! Men en bra sådan.. Det lilla bustrollet som fått mej att skratt men också att fälla en å annan tår, stundtals har jag varit förtvivlad. Men den förtvivlan har varit som bortblåst då mitt lilla knytte kommit å slickat bort mina tårar eller busat så man inte kan annat än skratta eller bara funnits där för mej! Kommer aldrig att glömma den dagen vi hämta honom, den lille korven, som flämta i mitt knä hela vägen hem, som charmar alla i sin närhet o som mådde så dåligt men som efter lite kolikmedicin å dietfoder blev frisk o kry igen..  Eller första natten då han sjöng för oss i sin bur, flämta å bädda å hade sig för att sedan somna tryggt brevid oss på golvet.. eller den knasbollen som i dagsläget vägrar vissa trappor, allt ifrån täckta till öppna till trapphustrappor.. tokhunden... Eller vår första tävlingsvinst.. avslutningsprovet på valpkursen... =)

Sommaren flöt på o fort gick den, vi for omkring i hela sverige o hade en riktig fem veckorssemester, med både husvagnssemester å stuga å i norrköping å bara hemma.. Viggo växte å stod i... ibland undrar jag om man inte kunde höra hur det knakade =)

Hösten kom till slut efter en supervarm sommar... den skulle visa sig bli tung.. Viggo råkade ut för det ena å det andra å skolan var kämpig.. men nu är det mesta förbi, Viggo har kurerat sig å jag ska ta tag i skolan efter nyår!! Uppsatsen ska tryckas å mässgrejer ska ordnas!

Min lilla lilla vovve som egentligen inte är så liten, men ändå.. Det är kring honom mitt liv numera planeras. Å jag trivs! Vi älskar dej plutten!
Jag älskar er mina underbara pojkar!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!!

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Åh, vad fin han är Viggo-pojken!!
Ville bara önska er ett Gott Nytt År, och be dig krama lillkillen från mig.

2006-12-31 @ 00:51:30
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Saravillfara: Tack så mycket! Hoppas ni får ett bra nytt år, med en ny bättre start! Han pussar tillbaka så som bara vovvar kan =)

2007-01-02 @ 08:42:19
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0