Stilig som få!

Stilig som få!

Oj oj vad tiden går fort, här har det hänt grejjer! Jag börjar till exempel bli en hund säger alla, jag börjar bli snygg inte bara söt!

Jag har passerat 12 veckors vaccination och genomfört den utan problem, i samma veva genomgick jag en hälsoundersökning och jag är numera friskförklarad! Mår fin fint! Kan nästan äta ett helt ben utan å få ont i magen, men jag tar det säkra för det osäkra o låter vackert husse eller matte ta undan det efter ett tag!!

Jag har upptäckt hur enormt skojj det är med vatten och då menar jag vatten i största allmänhet! Jag har haft lite negativa tankar om det här emd o bada o plaska omkring i nåt hav lr sjö, men de är som bortblåsta. Det är ju superkul! Don´t even try to keep me away from the sea =)

Dessutom är det även ruggigt kul när det regnar massa ute, då kan man bada nästan vart som helst! Och är man trött kan man bara slå sej ner i en vattenpöl o lägga sej till ro! Oj vad jag älskar när det regnar!

Mer nytt är att jag har klarat av mitt första släktkalas/fest! Husses pappa är numera en glad femtioåring som vi har firat! Den prövningen klarade jag galant! Sov mestadels o lekte lite med mina vovvekompisar =)

Så till lite mer världsomfattande nyheter! Jag sover numera vart jag vill, borta är dessa gröna galleroch jag har sängar lite här och var!
Jag äter numera Junior foder och är en stor pojke som matte och husse trodde fyllt 4 månader, men efter lite noggrannare räkning visade det sig att jag var 16 veckor men inte 4 månader... suck! Jag får därför inte följa med o träffa alla stiliga hundar i Norrköping i helgen!

Familjens dator är proppfull av bebisbilder på mej därav får ni vänta lite med o se stora mej! Då de inte får plats i den lilla datorns minne!

Ikväll är det även valpkurs för första gången läääängtar så enormt mycket! Ryktet har nått mig att vi blir 6 st vovvar varav vi är tre som är stiliga labradorer o jag är den enda killen av  oss =)
Jag kan tassa in ikväll efter kursen o tala om ifall jag charma nån o om jag faktiskt lärt mej nåt!

Ha det toppen!
VOFF VOFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0