En hälsning från Viggo

För två år sedan var jag inneboende hos Moa och hennes grabbar. Husse och matte var på sjukhuset för att Stina bråka o hade sej i magen och skulle inkräkta på mitt liv en månad tidigare än beräknat.

Då var det bara jag, och endast jag som gällde i husses och mattes liv. Nu är jag en av tre! Hur gick det till!

Jaja jag led inte jag hade ju både Lucas och Oscar att busa med, maten serverades som vanligt så ja inget att klaga på.

Viggo värmde upp Oscar lite som deltog i goldenklubbens jaktinternat på helgen som följde efter!

Tack igen Moa och grabbarna!

Foto Moa Ågren

 


Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Härliga bilder =) Men dom ser nästan ut som farliga fångar när de springer på insidan av staketet ;)

2010-05-12 @ 09:27:37
URL: http://johannalofgren.com
Postat av: Moa, Åskar & Lus

Jag kommer ihåg att ni fick permis från sjukan och det ni längtat efter var att få gå en promenad med lilla Iggo :-) Och kort därefter hade Mini blivit en Stina!

2010-05-12 @ 15:05:05
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Eeá m flock

Hello där!

Fick ett samtal från öland, Mary Nilsson tror jag det var. Hon hade visst ringt dej, var orolig över att jag inte skulle kunna vara rak och ärlig mot henne ang hennes hund;-)

Du hade visst lugnat henne på den punkten;-)

Hoppas allt är bra med er, hör av er om ni mot förmodan skulle komma neråt.

Kram

2010-05-18 @ 21:33:37
Postat av: Maria

fin blogg :)

2010-05-19 @ 13:25:42
URL: http://ricokeeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0