Besök!

Idag hade vi besök här ute på Udden. Vi hade fixat scones o värmt oboy, men så ringde vår gäst o meddela att hon satt i diket. Jaha, ville hon ha fikat där då, nej hon ville bli uppdragen =)

Danne gjorde en uttryckning, den karln borde sadla om o köra bärgare, han gillar ju det extrema. Hursomhelst, Elin och hennes tre hundar gjorde mej sällskap med mina två lurviga på rundan rund udden. Himla trevligt med sällskap även om mina hundar fick träna på att gå behärskat i koppel (nu var ordet där igen Calle). Ibland kan det vara nyttigt med, nu när vi bor som vi gör.

Har ju fått lite funderingar på en behärskad inkallning så åter igen får jag väl förklara mej, även om jag tyckte Calle slog huvud på spiken. Ibland kan det gå i 180 ja precis ungefär exakt straxt innan jag vill att Sting stannar för att bespara mina knäskålar en op tid =)

Har fotat en massa idag, men NÅN har inte behagat kopplat ihop datorerna för NÅN annan NÅN har inte fixat så vårt internet kommit in. Nån som brukar strula som FAAN! Kan ni gissa vem/ vilka NÅN är som strular?!

Kommentarer
Postat av: Camilla& Kina

Svarta faror ska gå i 180-200 that´s it!!! Johanna du är ju ung, dina knäskålar pallar för det där ; )

Här kopplar jag själv i hop datorena ;) nu får NÅN fixa det där för vi vill ju se bilder : ) Ha det gott!! KRAMAR

2010-01-07 @ 21:13:10
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: NÅN, telia till exempel har ju som vanligt tabbat sej!

2010-01-07 @ 21:19:11
Postat av: Matten på Limmerhult

Ha ha jag förstår precis vad du menar..Har man haft en knäskålshuligan så vet man....och avlämningarna fick du ju till utan att få blåöga så kör du korta behärskade inkallningar och så läng sakta avståndet...Kontaktsignalen ska vi nog kunna öka svårighetsgraden på nästa gång vi ses...

Men håll ändå koll så han inte tappar fokus och alltförmycket fart...Good Luck ;)))) Kram

2010-01-08 @ 07:57:32
Postat av: Matten igen...

..... djupsnö Johanna, inkallningar i djupsnö gör inte så ont.... ;)))

2010-01-08 @ 08:08:39
Postat av: Anna

Men det är ont om djupsnö på sommarhalvåret ;)

Fokusträning när flera dummiesar ligger/ska hämtas, exempelvis 90graders vinklar från hunden/föraren, önskar vi träna på :) Och som alltid avlämningar!! :) :)

2010-01-08 @ 13:00:36
Postat av: Hussen i sekten Limmerhult.

90 grader inga problem Anna. vi kommer att träna på -5 i vår/sommar inför derbytt i Småland!!!!!!!! Och fart minst 170 i alla lägen!!!!!!!

Kontakt 110 utan avbön!!!! en oslagbar konsept!:-) :-)

2010-01-08 @ 19:21:21
Postat av: Anonym

90 grader inga problem Anna. vi kommer att träna på -5 i vår/sommar inför derbytt i Småland!!!!!!!! Och fart minst 170 i alla lägen!!!!!!!

Kontakt 110 utan avbön!!!! en oslagbar konsept!:-) :-)

2010-01-08 @ 19:24:58
Postat av: Matten

Hmmmmm

2010-01-08 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0