Nybadad

Stings första shamponerade bad! Han skötte sej fint, lite skräckslagen till en början men stod snällt stilla. Låg inbäddad i handdukar på det varma badrumsgolvet och torkade först och ligger nu brevid mej och luktar ljuvligt i soffan!

Fäller som en tok gör han iaf, o det blev ju inte bättre av ett bad!

Nu väntar vi bara på att han ska bli riktigt torr sen ska vi gå å möta Danne och Stina. Har kommit på den briljanta idén att jag kan gå upp till vägen och åka med danne hem när han kommer från jobbet. Då slipper jag gå "tillbaka" samma väg och hundarna får en ordentligt promenad dock i koppel, för jag vågar inte ha dem lösa när jag inte har röst så jag kan kalla in dem.


Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Mysigt med ett bad!

2010-02-25 @ 06:31:06
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Matten på Limmerhult

Pipan Johanna du kan använda pipan!!!! Dom fäller alltid första dagarna efter bad, även om dom inte fäller innan... Kram Kram

2010-02-25 @ 11:42:55
Postat av: Cinna: Den ena hunden klarar jag mej utan både pipa och röst, men på en av dem biter knappt nåt =)

2010-02-25 @ 13:26:10
Postat av: Hanna

Myys.. Isa har också fått en bad precis.

2010-03-01 @ 15:06:35
URL: http://hannaochisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0