Fullt upp!

Vi lever fortfarande men vi har fullt upp med att hålla koll på den nya tomten medans matte och husse bygger inomhus.


En liten förhandstitt på en bit av vår tomt. Idag har jag gått "våran" runda med hundarna, utan vagn. Kors i taket! Stings icke träning börjar ge resultat. Han fick idag träna lite pipa, kontaktsignal och vändsignal. Något som jag inte kunnat träna förut då han i princip gått på mej på rundorna. Men idag fick jag till det med tillfällen, flera gånger. Kul! Den svarte fick faktiskt hämta en kort markering som belöning på en kontaktsignal. Lugnt och sansat är väl synd att säga men inte stressad. Framsteg!

Nu ska hundarna ut på kvällsrunda med hussen, Sting kommer och visar upp sej i sin reflexväst. Så söt, den är megaliten, då matten missbedömde hans storlek när han var valp, tänkte att inte blir han så stor. Ack så fel jag hade!

Kommentarer
Postat av: Pia & Hera!

Duktiga ni är som sliter så! Och du, ett kort på Sting med för liten väst? Kan man önska sig det i julklapp?

Ha en skön vecka!!!

Kram!

2009-11-29 @ 22:24:03
URL: http://www.piatricks.se
Postat av: Thina o hundarna

Renoveringsbilder TACK!!;)

2009-11-30 @ 08:51:49
URL: http://goldenmudi.info.se
Postat av: Fia

Härligt att du är tillbaka. Reflexväst måste inhandlas till Moltaz. kram kram

2009-11-30 @ 09:18:23
URL: http://gracilisdagbok.se
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Vad kul att ni lever! Får ni inte hjälpa till med någonting alls på huset?... Hoppas ni kommer att bli nöjda med er hundgård! Saknar er!!! Kram.

2009-11-30 @ 16:46:03
Postat av: Camilla, Kina

Jag köpte en reflexväst till Kina i Ullared, som typ är för liten : ) Taskig koll av matten: )

2009-11-30 @ 20:21:20
Postat av: Herman på Limmerhult

Hmmm bögigt med reflexväst, jag har ett ascooolt halsband med flärpar, det slår så häftigt när jag ökar farten ;)...Sen har jag ögon som lyser röda i motljuset av mattens ficklampa...Ni kan ju bara gissa hur grym jag är...Swisch// Hermano

2009-11-30 @ 21:01:13
URL: http://www.limmerhult.net
Postat av: Tosselix

Varför välja mellan reflexväst och reflexhalsband med flärpar?? Jag har både och :D halsbandet fick jag redan som liten skrutt.. gäller att leva upp till sol-unge med solstrålar :) :)

Ciao!!

2009-12-01 @ 08:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0