Ligger lågt!

Här jobbas det för fullt. Var ledig i måndags då tog vi en promenad med Angelica, Isak och Farbror Egon. Myspys med stadspromenad o bebismys! Sen fick vi inte mycket mer gjort den dagen mer än att vi hade lite mys hemma med Moa o grabbarna på kvällen..

I tisdags jobbade jag kväll, så jag drog mej ur sängen, blev upplockad av Johanna, åsså for vi till mitt gamla land å gick en runda o avslutade med frukost på bryggan. Varm O´boy och ostmackor, solen gick upp å isen låg blank å fin..men vart var kameran.. jo HEMMA! Bjuder därför på en gammal bild på mitt smultronställe..

image868
I Höstas (Foto:Moa)

image869
Samma dag, galen Viggo som ruskar sej (Foto: Moa)

Sedan dess är det tur att det är sportlov för nära o kära syskon och föräldrar. För ons-fre är det dagtid som gäller, vilket innebär att det innan man hunnit hem, ätit o gjort sej redo att gå ut är det mörkt ute... Men snart kommer det ju en helg å då blir det hundigt värre =) Så tills dess ligger vi lite lågt, men var lite tvungen att uppdatera lite här om allt och inget! Insåg dessutom precis nyss att jag är i sjätte månaden! HJÄLP.. hur kunde det gå så fort?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sjätte månaden?! Fasiken var tiden gått fort! Jag kräver en uppdaterad bild på magen! (om inte här så på mailen). Vi måste hinna ses nått innan lillen kommer, visst? Vill ni ner till Kalmar igen, eller ska vi komma upp? Kram till er från oss

2008-02-21 @ 00:39:01
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Camilla & Kina

Fina bilder på galen hund och natur! 6:e månaden?! Var inte dåligt... snart är Viggo brorsa då :)

2008-02-21 @ 20:20:28
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Thina o Bella o Delfi

Skönt att allt verkar bra. Men jag vill ha en uppdatering av magen i bloggen. Gravida kvinnor är vackra inget att skämmas för. Kram

2008-02-22 @ 08:15:07
URL: http://web.telia.com/~u18608868/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0