Utmanad!

Moa och Oscar har utmanat mig att beskriva Viggo i fyra bilder. Inte helt lätt, men gör ett tappert försök!
Utmanar dessutom vidare; Sarah, Hanna och Helena!

En riktig spelevink, ett bustroll utan dess like, med nollkoll på sin kropp...


Livsnjutare, med en bra av-och på knapp, finns inget bättre än att ligga nära husse eller matte o bara vara, usel vakthund men underbar familjehund, vart man än är kommer han till ro hos oss.


Labradåre ut i fingerspetsarna men så förstående, slickar tårar när jag är ledsen, ler med hela kroppen när jag är glad..


Numera även samarbetsvillig, nu jobbar och blickar vi mot samma mål, vi kämpar med och för varandra, även om vi haft det kämpigt och har emellanåt så skulle jag inte byta dej mot nån annan i hela världen, allt går om man vill. Vi vill därför går vi. Matte älskar dej min underbara dårprins!


Superhärlig utmaning! Häng på även alla ni som inte nämnts men som känner för det!!

Kommentarer
Postat av: Kina

Självklart underbara Viggo älskar jag dig Gula Labradåre!!! O saknar dig, snart kan vi nog busa igen! Matte fråga inte mej helt o fullt vad som skulle stå på utmaningen, MATTAR ?????!!!!! Nospussar :)

2008-08-12 @ 08:47:22
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Moa

Lus säger "jädra spelevink!" och Poski säger "Viggo mycket cool, Poski lära sig allt Viggo kan!" :-D



Håller med om den förändring ni är i nu. Häftigt att se! Kram

2008-08-12 @ 13:36:55
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Sarah, Yoggi & Harry

Hahaha, du hade kunnat haft så många olika bilder, man ser en ny sida av Viggo varje gång man träffar honom! Underbar galning är i alla fall en bra beskrivning. Vi antar utmaningen och ser fram emot nästa. Kramar!!!

2008-08-12 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0