Viggo gästspelar vid tangenterna

Ikväll ska vi visst vara barnvakt, eller snarare vuxenvakt, mattes lillebror har fyllt år och ska ha fest så morrmor och morrfar är utkörda. Å då får de komma hit! Mysigt! Alla samlade på min hemmaplan!

Annars har slutet på denna vecka varit lugn, matte har börjat prata om att jag behöver ta ett bad, vet inte vad hon menar, jag som just börjat lukta gott. Det håller visst husse med om oxå. Tur att jag har nån på min sida! Så vi får väl se vem som segrar!

Imorn ska vi på fotboll, tråkigt tycker jag för jag får minsann inte vara med. Bara husse o en massa i samma dräkt som får spela. Taskigt!  Men matte har lovat att ta med sej lite oranga låtsasfåglar så jag ska visst få jobba med. Härligt!

Förresten har ni kännt vad gott det luktar ute grabbar, jag blir helt tossig när jag kommer ut emellanåt. Luktar galanta damer =) mummma! Matte blir dock inte så vidare glad, men äsch det är en period jag kommer över det försöker jag tala om för henne.

Skickar med lite galna bilder på en fruktansvärt snygg fyrbent! MIG!

image682

image683

image684

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0