Uppdatering fortfarande lite påverkad hund!

Natten har varit lugn, Viggo har sovit hela natten brevid matte i sängen o myst. Han är väldigt sällskapssjuk nu! Imorse fick han mat igen, vi hoppad kvällsmålet då jag tyckte  att han fortfarande var groggy. Men imorse gick det bra. Magen kurrade en massa innan, men han åt sin frukost i lugn takt å satte inte i halsen. Han var och är fortfarande inte helt med, han vinglar lite å ögonen hänger. Nu ska han få vara lite själv hemma medan jag tar en tur till skolan. Skönt för honom å få sova lite ostört!

Ha en fin dag! själv klädde jag mej för soligt väder, men när jag tittar ut nu ser jag att ett par kolsvarta moln har tornat upp sej. Äsch, i bilen är det varmt =)

Lunch uppdatering:
Hemma och äter lunch! Viggo var lite piggare, hälsade glatt när jag kom hem, men fortfarande lite ostabil och virrig på ögonen. Han slockna som en stock vid mina fötter här vid köksbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0