Kunglig promenad i vårvädret!

Viggo och jag tröttna på å slappa inne å bestämde oss för att åka en sväng in till stan. Väl inne på stan snurra vi runt efter parkering å tröttna så vi parkera vid turistbyrån o tog en härlig promenad runt slottet, i parken å inne på slottet! Helt underbart.. Miljön här nere kommer jag å sakna, den underbara närheten till havet, fina parker mm..  Se för er själva, tror även havstrollet Viggo kommer å sakna havet å kalmarmiljön!

Snart väntar kurs å sen pyjamasparty, som viggo även kommer att närvara på, då husse blir supersen inatt!
Min stiliga pojke!

snygging p? muren

poserar p? slottsbron

st?endeposerar med slottet i bakgrunden

balanserar

image291

Kommentarer
Postat av: Helena och Puma

Oh vad ni är duktiga på att ta bilder... :) Fint!

2007-03-16 @ 00:52:50
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: johanna

Helena och Puma: hihi ja jag försöker, dessa är faktiskt tagna med min mobilkamera..Säg bara till så fotar jag din fröken! HA en fin helg!

2007-03-16 @ 22:49:09
URL: http://vovvenviggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0