Livet lunkar på!

Här lunkar dagarna på! Viggo och husse är som sagt kvar i Norrköping, jag jobbar å pular lite hemma. Har dessutom ätit scones häromförmiddagen med JOhanna. Å idag for jag till stallet med Hanna och Isa. Nyopererade Isa som förövrigt verkade superpigg!

Jag har dessutom klippt mig idag igen, var ju inte helt nöjd med läget sist så idag fick de fixa till det, så nu är det en page igen! Skulle spara ut det men det får bli från och med nu istället!

I Norrköping flyter arbetet med lägenheten på bra! Å här packas det för fullt! Imorgon kommer äntligen mina pojkar ner hit igen! Najs! Å i helgen blir det utflykt!

Har nog glömt att skriva det med att samträningen förra evckan gick kanoners. Viggo o jag presterade en riktig snygg linförighet. Vi körde även ställanden och lägganden å de funkar på bra! Ska varva med dk i ställandet å icke dk. Har ju som naturligt sett inte blivit mkt träning för oss så vi får se hur det går imorn när det är dags igen för lite träning! Svårt att träna hund utan hund =)

Just det internet ligger nere hemma så inläggen blir som dom blir tills det behagar fungera igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har svarat på min blogg =)
Vart håret bra då??

2007-07-04 @ 21:35:38
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: JOhanna

Håret blev mkt bättre! Massa mer nöjd nu!

2007-07-05 @ 09:16:53
Postat av: Helena och Puma

Tjo på stackars ensama Johanna (även om det bara är ett kort tag). Kolla in nya bilden på Promise på Enchanter's - vad de har växt!!!!! Kan inte fatta det... men knappt två veckor kvar nu. woho! *kram*

2007-07-05 @ 23:13:13
URL: http://helenaochpuma.spaces.live.com
Postat av: Moa Lucas Oscar

När inviger vi promenadrundan här i Norrköping då?

2007-07-06 @ 11:43:19
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Johanna och Viggo

;oa Lucas Oscar: Hej på er! Den kan vi inviga tis och ons nästa vecka! Då gästspelar jag i norrköping några dagar =) Vad sägs om det? Kram Kram Viggo o matte

2007-07-06 @ 13:37:32
Postat av: Moa Lucas Oscar

Låter bra! Vi är nog i stan en hel del för Rickard jobbar. Kram

2007-07-06 @ 13:50:11
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0