Träningen avklarad! Kort tagna!

Sådär ja! Då har vi tränat å varit lite duktiga! Passwt inleddes med en promenad till en stubbåker i smedby, dit skulle båda grabbarna gå fint i koppel jämsides.. ni som känner oss kan nog räkna ut hur det gick.. nåja fram kom vi å varma vart jag å sanna iaf..

Väl framme så inledde vi med kontaktövningar å jag fortsatte sen med momentet fot. Jag fokuserade på att få upp farten, vilket lyckades jag trissa honom me rösten å peppa hela tiden å då blir det en snabbare alertare viggo vovve.. Najs
Sen fortsatte jag med igångsättningar/starter, så jag kommendera fot å belöna direkt när han gick istället som för i vanliga fall tokigt nog när han sätter sej i stannandet.. men det gick jättebra efter ett tag fatta han å var snabb i starterna å me från början... Duktig pojke!

Körde några små inkallningar där fokus låg på ingångarna till min vänstersida. Jag gick endast någon meter då inkallningen i sig inte var poängen å sen ledde jag in honom fint in till min sida...får verkligen tänka till för å inte justera mig efter honom.. utan låta honom justera sig efter mej. Men Han hajar verkligen att matte vill att jag kommer till vänster sida.. så nu är det själva rundan å sättandet som ska tränas på!
 
Sedan så körde sanna å jag täta möten, vilket kräver full fokus från mitt håll.. släpper man minsta lilla så tar viggo sig friheten å snaska lite på Zombie.. efter nåt försök lyckades vi med detta oxå..
Vi utmana även ödet med lite passivitet/kontakt med retning, jag o stanna stod tätt mitt emot varandra å hundarna satt mestadels fint vid våra respektive  vänstersidor, nåt frispel från varsitt håll men, är stolt över min plutt som satt fint å titta på mej den gången zombie bestämde sig för å smaka lite labbe =) Duktig grisunge!

Under tiden Sanna å Zombie träna lite körde vi passivitet å stanna kvar med retning. Retnigen utgjordes av Sanna å zombie som traska fram å tebaka på fältet. Men precis när vi stod där å titta så insåg jag hur fint viggo stod så fram me kameran å här är resultaten;

profil =)
Snyggingen fullt fokuserad på polaren men såå snygg! Å han satt kvar!

min kille!
Fortfarande fokuserad men stannar...

Vart ä svansen?!
Stååå, stanna kvaar! Duktig kille!

Snyggast!
Stanna, duktig! Vilken poose dessutom


tötis!
Någon som sökte kontakt? Kontakt var det här!

Bästa vänner!
Allra Bästa Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0