Nytt år, nya tag, nya tider!

Så var nyår och julen förbi, å nu väntar ett helt nytt år med nya tider å nya tag! Känns bra! Igår kom vi hem till vår lägenhet i kalmar å viggo var sej själv igen, sprang o plocka grejer o for runt.. skönt å va hemma tyckte han nog!

Men en summering av nyårsafton måste nog ske här me... Viggo var lugn som en filbunke, han fick till o me följa med ut en sväng på tolvslaget, men då mammas o pappas grannar började smälla av fyrverkerier tyckte både jag o viggo att nu fick det räcka.. tidigare hade viggos latjat lite med en pinne o kikat på färgerna på himmelen men då de börja smälla allt närmre visa viggo att det var lite läskigt så då gick vi in.. å lekte lite å tränade.. vi tränade på att fånga godisar i luften för att sedan utöka det till att kunna fånga dem när de kom från min mun.. thihi sicken bra början på det nya året.. efter en kort stund hade han fattat galoppen =)

Kvällen var förövrigt lugn, jag skjutsade o hämta mina bröder med vänner så sent blev det men nyktert!

Idag väntar en hemma dag, ska fixa o plocka i ordning här, dammsuga, bädda rent å tvätta tror jag, sen måste lite mat inhandlas oxå!

Viggo har en rejäl vilodag! Den får nog hålla i sig i två dagar tror jag!

Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0