Unghundsderbyt närmar sig..

På söndag smäller det, då är det dags för Unghundsderbyt. Är så nervös så att jag väljer att inte skriva nåt om det här, mer än att det är en väldigt prestigefylld tävling för unga hundar där många kända namn inom hundkretsarna som ska starta.

Vi åker neråt landet redan imorgon em, för att gå på dop på Öland, men på lördag möter vi upp Soldrakegänget på den Herrgård som vi hyrt över natten =)

Sådärja, återkommer förmodligen efter helgen, inser att denna blogg legat lite nere sista tiden, väljer att förklara det med tidsbrist och motivationsbrist.

Får se om jag rycker upp mig!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ska jag be min läkarkollega skriva ut nåt för dina nerver? Du verkar nervös? För vad? Hittills har allt gått jättebra med Sting så det mest troliga är att det fortsätter så. Och om lilla Soldrakehjärnan inte skulle orka just vid det tillfället så kommer ni allra minst åka hem med en rejäl erfarenhet i bagaget. Gör som när du tränar och ha den där dirigeringen på WT:t längst fram i minne - använd känslan, kom in i flowet. Ska hålla tummarna. Kram

2010-06-17 @ 21:03:06
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Cinna

Hallå Moa !!!

Jag vill oxå ha piller !!!! Kan du hjälpa mig med med lite smarta ord !!!!Tänk på att min Drakunge har LVU !!!

2010-06-18 @ 13:27:15
URL: http://www.limmerhult.net
Postat av: Anna i Kalmar

Stort lycka till!!

2010-06-19 @ 09:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0