Mattes apportör!

Apporterar till o med mat till mej som han hittar ute. Guldhunden! Han hitta ett halvätet rätt så nykastat äpple på kvällsrundan hem från affären idag. Viggo min älskade viggo hade definitivt hängt kvar och ätit allt medan jag gastade KOM HIT. Sting, kom trallande in med äpplet i mun och lämnade av uppe på mitt bröst som vanligt. Kan man mer än bli alldeles tokig i denna hund. Till saken hör att Sting älskar äpplen. Belöningen blev sedan såklart att bära äpplet hem och äta upp det innan vi gick in =)

Funderade på om jag skulle utmana ödet o lägga ut en korv i hemmet o be honom hämta o se om han kom in med den, men vid närmare eftertanke så insåg jag att nää vi skippar det. Man ska ju sluta när man är på topp =)

Kommentarer
Postat av: Åskar

VILL DU SMAKA MITT MÄRGBEN? VILL DU SMAKA MITT MÄRGBEN? OM JAG HÅLLER DET NÄRA DITT ANSIKTE DÅ? OM JAG LÄGGER DET I DITT KNÄ DÅ? VILL DU SMAKA MITT MÄRGBEN?

2009-11-04 @ 06:58:35
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Moa

Duktig kille!! Det är ju skönt när dom inte vräker i sig allt dom passerar! Mina hundar gillar inte äpplen men äter gärna päron. Lucas begränsas till max 3 om dagen ;)

2009-11-04 @ 07:02:40
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Matten på Limmerhult

:)

2009-11-04 @ 08:22:32
Postat av: Lotta

Klart du ska testa med korv. Är ju jättebra om det lyckas annars är det ju bara till att träna lite så kommer han med all säkerhet att leverera en korv tillbaka till dig.

Lycka till!

Kram

2009-11-04 @ 11:44:16
URL: http://tankarombilder.blogg.se/
Postat av: Pia och Hera

Åh goa Sting!

Bettan apporterade plommon i höstas och kommer fortfarande in med päron och äpplen...

Men man måste vara snabb att ropa annars försvinner det ner i magen....

2009-11-05 @ 08:28:13
URL: http://www.piatricks.se
Postat av: Matten på Limmerhult

Hmmmmmmmmmmmmmmm förstår bara inte syftet med korven ??? I min värld är mat mat och apporter apporter inte mat...

2009-11-05 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0