Här bor vi!



Emellanåt nu när matte och husse fixar det stora huset. Sen har de sagt att de ska piffa hos oss med, vi ska flytta, till det andra hörnet på huset. Där ska vi också få en stor fin utegård. När och hur, det återstår att se. Så länge retas vi lite genom att tugga sönder diverse saker, en filt inne i detta hus o en nalle för Stina, gulp den var god sa Sting och svalde det mesta utom fluffet. Nu väntar visst matte och husse på att allt ska komma ut igen.

// Viggo den kloke och Sting den glupske


Kommentarer
Postat av: Kina

2009-11-17 @ 20:58:34
URL: http://l
Postat av: Anonym

Verkar inte vara nåt drömställe och cbilla på, så jag fattar att ni vill ha lite piffat... stå på er bara så kommer det nog!! NOSPUSSAR KINA

2009-11-17 @ 21:00:11
Postat av: Fia

Nallar e gott, själv har jag kommit på hur jag kan förflytta min hage när de tvåbenta är på jobbet... Alltid spännande för husse när han kommer hem, ena gången är jag där andra gången någon annan stans, ;-) Men matte klurar på en lösning så vi får väl se hur länge det roliga varar.. Puzz puzz Moltaz

2009-11-17 @ 21:09:39
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Fia: Fäst det i ett element eller nåt tungt bord!

2009-11-17 @ 21:13:02
Postat av: Matten på Limmerhult

Hmmmmmmmmm klok=Viggo njaaaaaaaa det tål att fundera på.....Glupsk=Sting ja typ eller ngn form av störning i den orala fasen...om man nu är Freudian förstås.....Det blir ett kanon ställe för grabbarna med en redig hundgård oxå...

Kraaaaaaam

2009-11-17 @ 21:39:31
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Äntligen på G att bli landortsvovvar!!! Men det ser ju faktiskt lite ruffigt ut, stå på er så husse lägger på ett kol med arbetet! =D

2009-11-18 @ 14:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0