Händelserikt veckoslut! Ur Viggos Perspektiv!

Ja minsann här har det hänt en massa saker. Matte har tagit Examen å det har inneburit familjebesök från både matte och husses familj. Mysigt med en massa folk som inte vill annat än gosa med mej! Igår åkte sista gänget hem, familjen Olsson. Därmed åter tillbaka till vardagen. Fick en massa långpromenader igår.. hurtigt värre å igår kväll när jag nästan lagt mej för att sova, fick husse å matte för sig att vi skulle träna. Man ska visst träna på olika tidpunkter hade nån talat om för dem. Så iväg bar det till Värsnäs för lite jaktträning. Hade rätt kul, jävlades en del med matte som blev argare och argare innan hon vände o var suuuupersnäll å prata med en vääälidgt len röst! Hade rätt kul för på slutet kom jag på att det är riktigt kul att lämna dummien hos matte. Då blir hon hemskt glad kan jag lova! Så jag ska försöka hålla mej till det nu!

Idag ska vi visst äntligen jobba igen. Jag o matte utgör ju ett receptionsteam på en öländsk camping! Å Idag är min första dag på säsongen, hörde rykten om att matte minsann var där igår utan mej. Men idag är jag tillbaka! Å hej vad skoj det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0