Dagen innan Midsommarafton!

Börjar med att tala om att EFIT från igår kommer upp efter helgen. Ett halvdant EFIt blev det denna gång då jag stressa halva dagen och jobba andra halvan. Men ni ska få se!
Gårdagen var som sagt stressig. Glömde det mesta och det jag hann med gick inge vidare. Skulle träna hund med Hanna, men under träningen upptäckte vi att Isas tand var trasig så träningen fick ett abrupt slut i den enorma hettan å vi gick hem åt jordgubbar med mjölk på balkongen med två flåsande hundar vid fötterna. Sen fick Isa besöka djursjukhuset. Där plockade de bort en liten mototsbit och operation för att fixa resten är inbokad. Lilltjejen då! En olycka kommer sällan ensam!

Viggo fick vara själv hemma när jag jobba, för husse skulle dyka upp runt sextiden så det skulle inte bli nån lång ensamhet. Där kom nästa olycka. Husse smällde ett däck utanför Oskarshamn med lastbilen å blev stående x antal timmar. Något frustrerande! Här på campingen var det full rulle! Men nån stans så kände jag att det var osäkert att lämna Viggo så när husse låg på vägarna så jag gav hanna en nyckel utifall att och detta utifall blev av så Hanna snäll som hon är tog en svettig promenad med hundarna och tog sedan med sej mitt troll hem. Mer om det kan ni läsa på Hannas sida. TACK FÖR HJÄLPEN HANNA!

Väl hemma efter jobbet runt 22.30 åkte jag och hämta min lilla bebbe å sen vidare hem till husse som väntade med packningen, för vi skulle ju åka å hjälpa A och A med midsommarförberedelserna... de va rätt klara när vi kom men vi  sov där å därifrån utgick jag till jobbet imorse! Finnemang!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var sååå lite så! Han är så gosig din lillkille. Ni har ju haft Isa så mycket också!

2007-06-23 @ 13:27:43
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Johanna och Viggo

Hanna: Du är guld värd!

2007-06-24 @ 10:05:43
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0