Bilder från MH:t

image567
Viggo följer glatt med testledaren i besktrivningens första del, Kontakt.

image568
Viggo leker i full fart med husse och testledaren i beskrivningens andra del, Lek.

image569
Kampar även ordentligt med testledaren, i samma del lek.

image570
Viggo far snabbt iväg efter lilla bytet och griper tag i det, i beskrivningens tredje del, förföljande och gripande.

image571
Viggo var allt för uppspelt och varm för att komma till ro i denna del, aktivitet, han la sej dock ner när testledaren talade om att tiden var slut.

image572
Viggo spanar efter den konstiga figuren som lever o har sej, i Avståndsleken.

image573
Viggo sätter av mot figgen i full fart. Tror han förknippade denna del med brukssöket. Såg så ut!

image575
Fy tusan den var läskig! Jag sticker! Moment överraskning!

image576
Stå du där jag stannar här! Efter ett tag kom han fram å hejjade på dräkten!

image574
Huuh vad va det som lät så förskräckligt?! Ljudkänslighet

image577
Vad tusan är det där, säger Viggo backar lite sen o skäller å skäller! Moment Spöken!

image579
Hörrö du akta dej husse, dom där är inte å leka med!

image580
Amen husse kom igen, jag är helt slut! Lek 2 under skott!

image581
Äsch vadå skott, jag kissat ju ser ni väl!

Det var ett urplock bilder ifrån dagens Mh-beskrivning! Är supernöjd med min lille bushund! Han är cool men inte totalt off! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Stolt Uppfödare till duktig hund med duktiga förare
stor kram
Syster mini var placerad två i juniorklass i finland i helgen.

2007-06-11 @ 09:47:29
Postat av: Johanna och Viggo

Pamela: Tack! Ett brev kommer till dig med protokollet från MH:t! Ja jag hörde om Mini, maila med hennes ägare =) Hoppas allt är bra i värmen! Snart blir det flytt!

2007-06-11 @ 10:45:41
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/
Postat av: Moa Lucas Oscar

Skoj att se bilder och läsa resultat! :) Det var ju väldigt varmt så det var nog jobbigt för honom. Kul att ni också lägger viltspår - då får vi göra det ihop!! Kram

2007-06-11 @ 17:17:22
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Hanna

Va duktiga dom är dina killar =) Kul!

2007-06-11 @ 19:28:40
URL: http://hannaochisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0