Vitt vitt vitt!

Här har hänt en hel del sen sist.. Världen utanför vårt fönster är sedan igår kväll VIT VIT VIT!! Å snön har nu vräkt ner så gott som oavbrutet sedan igårkväll vid 19 ungefär! UNDERBART!

Dagarna börjar närma sig den 11 feb, vilket innebär att vi närmar oss utställningen.. vår första officiella samt i juniorklass...iii lite nervös.. men lite måste man vara.. hihi! Ser fram emot det iaf!

Helgen ska därmed tillbringas i Norrköping, det var ett tag sen sist nu, men iallafall..

Hänt här då..

Bilen har varit inne på service å piggats till lite.. kopplingen är justerad å saker är kollade så nu ska han rulla fin fint..*peppar peppar* Jag var duktig å gick därifrån med data å ryggsäck å grejer.. å sen hurtade jag å viggo dit och hämtade den på eftermiddagen.. ett kalas som gick på så mkt som 2500 suck! Men men det ska ju vara bra så.. å tydligen så ska man tjäna på det i längden.. såå

igår var det dessutom info kväll på bruksan igen.. denna gång om MH-beskrivning. En kille pratade å informerade å han var riktigt bra som föreläsare, kul å lyssna på å gav en massa inspiration.. så tanken är att om klubben bara går med på det så ska jag å ev tove å sanna utbilda oss till B-figuranter.. skoj skoj.. Den 15 april ska vi titta på en mh beskrivning å den 10 juni hoppas jag att vi kan få gå ett själva jag å viggo allstå, att han ska få beskrivas då.. Rätt lång lista med folk som vill så vi får hålla tummarna!
När vi åkte till klubben så snöade det KNAPPT.. när vi kom ut fick vi nästintill gräva fram Toves lille bil =)

Idag har snön öst ner hela dagen.. känns som om jag även grävt fram min bil x antal gånger.. men jag klagar inte.. Imorn väntar dessutom sökträning om nu bara vädrets makter är med oss.. förhoppningsvis ligger det inte så mkt snö i skogen å det är någorlunda röjt dit fram.. så vi ska nog komma iväg.. om det bara avtar med själva snöandet lite under ett par timmar imorn em så är det upplagt för träning!

Nu ska här diskas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0