Blodspår med Husse!!

mot spåret

Hejsan!

Så har det varit helg igen då! Alltid lika kul! Matte och Husse är båda hemma o vi brukar hitta på en massa skojjiga saker=)

Så denna helg har vi varit i skogen varje dag fredag - söndag!  Men idag, söndag var den skojjiga dagen... Zombie och hans tvåbenta var med, redan då börjar jag vifta på min svans o gnälla lite för de inte ska glömma bort mej!
V börja med att  sitta i bilen kvar med bara matte Sanna och Husse gick till skogs! Då sa jag o Zombie åt dom att inte glömma oss men de lyssna inte.. sen gick vi en kissrunda. Husse, matte och jag gick t på et fält o matte kastade glatt  min dummy till mej o jag sprang tebaks med den, riktigt snyggt lämnade jag den några gånger faktiskt!

Sen... kom Zombie¨... ååå vad vi stojja o en massa godis fick vi hela tiden, tydligen för att vi kom när de tvåbenta ropade på oss =) Det måste vi göra om sa vi, lyssna alltså, det lönade sig ju =)

Till slut var det dags för oss å gå in i skogen.. men till min stora förtvivlan försvann Zombie iväg med sin tvåbenta UTAN MEJ.... så jag satte igång å skälla å gnälla och tillslut fick jag gå efter! Lyckan var total!!!



Väl inne i skogen skulle Husse hålla i kopplet, blev lite fundersam o tyckte att matte minsann skulle med... men matte gick mot ett annat håll så jag travade med husse... men blängde lite bort mot mattes håll, där hon satt å titta efter oss...




osså plötsligt började det lukta alldeles fantastiskt på marken.. var bara tvungen att nosa vidare....



O tillslut så hittade jag var den underbara doften kom ifrån åå hejj så glad Husse blev.. o matte med nu dök hon upp å tjoa o tjimma men jag hade min klöv så jag brydde mej inte längre... =0)


Klöv=)

Vilken fantastisk bra dag! O när vi kom tillbaka till bilen låg Zombie där och han hade med hittat en klöv =)



Hoppas på fler helger de är roliga.. hör matte säga att hela denna vecka kommer å vara som en helg för hon är visst ledig =)

Hoppas ni gillar bilderna, glöm inte att om man trycker på de små så blir de stora!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma m. Kosmo&Norpa

Vad skoj att det gick vägen denna gång! Ska se att efter några gånger till har han kommit på vad det handlar om, men tänk på att inte öka längden för snabbt! - han ska ju inte hinna tröttna. Vi har oxå varit i skogen ikväll och spårat. Norpa var överförtjust då hon fick spåra i skog igen, har bara kört ängsspår ett bra tag nu (appell spåret är på äng). Hon flög fram och matte flög med några meter bakom =0P Kosmo fick ett på en äng idag och tyckte det var super skoj med. Får se om vi syns i veckan på klubben! Kram

2006-09-17 @ 20:35:59
URL: http://hundarna.no-ip.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0