bustroll

bustroll

Hallå!

Då har man varit hos vetten för andra gången i sitt liv.. gick bra nu mår jag fin fint =)

Osså har jag badat,lket en massa med Trox en cool pudel som är snabb som blixten =) Ojj vilken midsommarhelg vi haft=) Farbror Hugo fick en massa beröm för att han inte jaga oss medan vi fick beröm när vi jaga varann.. skum helge men enormt kul.. det vill jag göra om var sååå skönt i vattnet =)


Nu är jag hemma i kalmar igen har precis busat omkring och upptäckt att Trox snabbhet faktiskt smittat för jag springe sååå snabbt nu.. ni kan inte ana.. snart ska vi te smålandsgatan te Johanna och Jimmy och fika hmmm undra om det innebär nåt bra =) **hoppas**

Den här veckan ska jag först slappa med matte för husse åkte i väg i nåt stort och långt de kalla lastbil.. och husse o matte sa vi ses på onsdag.. så det innebär nog att jag på tordag kan busa med min älskade husse igen =)

På lördag ska vi visst på semester sägs det... närmare bestämt husvagnsemester.. det ska bli skoj tror jag =) Vi får se!


Voff voff nu måste jag koll aså jag inte missar nåt viktigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0