ÄNTLIGEN!!!

Imorse bar det äntligen av upp emot Norrtälje.. som jag har väntat på den här dagen! Trodde inte jag skulle somna igår.. det tog ett tag emn sen så!!

Idag iallafall har det gått alldeles kanon! HAn är en såå duktig hund.. än å länge ingen olycka inomhus... **peppar peppar ta i trä**

Nu ligger han o sover i sin lekhage med sina tuggisar =) ser ut o trivas... annars har vi mest lekt o gosat hela dagen.. Han är än väldigt lättlärd hund det märks redan =)

Nästa inlägg tassar npg viggo ner själv nu när han är här =)

Kramar kramar

Kommentarer
Postat av: ravn

grattis! Va roligt at ni har fått hem honom nu =)

2006-06-18 @ 17:06:20
Postat av: Viggo, genom matte Johanna

japp nu är jag hemma.. dom har saknat en håltagare så nu hjälper jag till **hihi**
Men jag stormtrivs, gillar o ligga på rygg o sova!!

Voff voff

2006-06-18 @ 22:31:58
Postat av: ravn

Ola sover på rygg enn i bland...nær han va liten sov han oftast under våran sæng med sin nalle...nu kommer han inte under mera,stackarn =( lol

2006-06-18 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0