Markeringsträning

Idag kom Angelica och Thorsten på besök, de flydde skogen och älgjakt och kom till vår bästa fårhage som nu dessutom är lyxigt tom.

Jag förde båda hundarna idag för ovanlighetens skull. Inte helt ultimat alla gånger men idag passade det bra och fungerade bra. Vi la fokus på markeringar i olika terränger idag. Båda mina prinsar satt stadigt brevid mig och gick endast på sina egna markeringar. Kul att de går att föra tillsammans så.

Vi körde också ett par markeringar "över" den nybygga lilla bron/spången i vår hage, ja vissa valde över andra valde supersnabbtkryp under =) Se film på facebook.

Var en riktigt skön och bra träning. Jag är riktigt nöjd med båda mina killar. Det finns saker att jobba på men inget omöjligt.

Mina killar passiva medan jag hjälper/ fotar Angelica och Thorsten.


Kommentarer
Postat av: Cinna

Ha ha du är duktig du och så himla flexibel...inte alla som kan köra traktor och Ferrari på samma gång =) Kram Kram

2010-10-12 @ 20:01:22
URL: http://www.limmerhult.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0