Glömde!

Igår träffades ett gäng "retriver-tanter" på Harry´s, för vidare umgänge på Trägår´n och Bishop Arms. Jag vill innan jag berättar detta poängtera att jag drack en cider och inget mer =)

Vi hade himla trevligt iaf, och var hemma lagom i tid för att ta hundarna på en kvällsrunda. Tog ut dem båda men bara in en!! Ja det är sant, jag glömde Viggo utanför dörren.

Gick den vanliga kisserundan, och sen in genom porten så här långt allt lugnt. Sen öppna jag dörren, ser Sting gå in vänder mej om o stänger, tänkte väl att viggo var nog först in. Ger Sting mat, borstar tänderna, sminkar av mej och släcker överallt. Detta kanske tar 5-10 minuter. Danne hade redan lagt sej i sängen. Sting parkerat i sing hage och så ropar jag på Viggo. Nähä, ingen respons. Vad hårt han sover tänker jag, men vart är han. Frågar Danne som skämtsamt säger "var han med in då?" ää Jaaa svarar jag vad tror du om mej, samtidigt som jag inser att Viggo är inte inne. Öppnar dörren o vem sitter inte där utanför som om han vänta på att få tassarna torkade. Som om inget hänt, utan ett ljud! Jo Viggo! Min älskade Viggo!

Idag var han lite tveksam till att följa med mej ut på kvällskissen, men hussen lova att sitta vaken tills vi ALLA kom in!

Galet! Danne tror inte riktigt på mej när jag säger att jag verkligen bara drack en cider =)

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Hehehehehe, jag kan intyga att det bara blev en cider, men nu börjar jag fundera om du möjligtvis fick i dig en eller två till!? Kram

2009-07-31 @ 00:21:22
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Pia & Hera!

Haha, vad var det i den där enda cidern du drack?!

Stackars duktiga Viggo! Förstår att en viss misstänksamhet smög sig på....

Ha en go helg!

2009-07-31 @ 08:31:27
URL: http://www.fampetersson.se
Postat av: Fia

Haha, du är för härlig... Ett gott skratt har infunnit sig här hemma. Puss till Viggo och stor kram till er andra...

2009-07-31 @ 14:31:08
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0