Matten gästspelar..

eller... vad tror ni, är det numera hussen som kommer att blogga regelbundet eller får jag fylla ut hans skor ibland =)

Precis inkommen från en härlig promenad. Var riktigt opepp att ge mej ut men, har man hund så har man och barn som gillar att sova i vagnen på fm, så är det bara att ge sej ut!

Tog himpavarvet, tänkte att där är det nog inte så halt, pyttsan, isgata under vattnet. Tur man har en vagn! Viggo var superduktig idag. Kul att även jag märker av skillnaden fast jag inte jobbar så nämnvärt mycket med honom, promenaderna med mej brukar ofta bli rätt kravlösa så när som på att man ska gå fint vid sidan utan tjaffs o egna pissutflykter. Ganska jobbigt om man heter Viggo.

Men idag så var jag lite småirriterad och seg när vi gick ut (läs barska därmed) så viggo kände nog av läget att idag är det ingen idé att tjaffsa så han var skärpt från start till slut även om jag sänkte garden alltefter pulsen och irritationen la sej! HIHI! Frihet under ansvar rådde, han fick äran att röra sig löst om vartannat blandat med jaktfot. WOW vilken skillnad!

Tack hussen, kan jag ta tillbaka honom nu, nävars! Men oj vad Danne jobbat på bra! Vart ska detta sluta!

Kommentarer
Postat av: Pia och Hera

Visst är det något speciellt när man får låna tillbaka sin gamla hund och inse att den man älskar har fått ordning på en annan älskad individ...Det är häftigt!

2009-01-21 @ 21:28:09
URL: http://www.fampetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0