Snöweekend!

Denna helg har vi varit uppe i Stockholm hos våra fantastiska vänner Hanna, Marcus och deras goldentik Isa, tillika vår extrahund och Viggos flickvän (men inga valpar där inte, då både är sterilserade/kastrerade).

Hanna beskrev helgen riktigt bra så jag kopierar in det stycket...

"Vi har ätit, promenerat, ätit, handlat, ätit och myst. Johanna och jag har diskuterat hundar (bland annat såklart), Danne och Marcus har lekt med datorerna, Isa och Viggo har pussats och Stina har utforskat vårt golv, lådor, sladdar och lite till för att säkerställa att allt är i sin ordning. Underbart :)"

Det är lite så vi jobbar, äter, promenerar, pratar lever hund och shoppar! Helt perfekt! Vi har haft en fantastisk helg! Kom hit nu snart så vi får skämma bort er!

Hann med lite träning också, jag var träningssugen så jag tvingade Hanna och Danne att köra lite basicjaktträning ena dagen, några markeringar var! Viggo skötte sig riktigt bra, ville testa lite, att bryta under lek för att se om han kunde ställa om fokus och jobba. Gick finnemang! Jaa jag förde ju inte bara coacha!

Fotade lite under en av promenaderna, halv snöstorm och lyriska hundar! Inte helt lätt som ni lär se =)
(lekte lite med redigeringen i de annars så grå bilderna)





Ny favoritbild av min ståtliga grabb;



Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fina bilderna blev! Jag vill gärna komma och bli bortskämda snart :) Kraaaam

2009-02-24 @ 11:02:46
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysigt me träning och uppassning och mys med hundtjej!! Det var ni värda!! KRAM

2009-02-24 @ 17:48:10
Postat av: Pia och Hera

Åh, en helg i Stockholm med likasinnade - så skönt!

Och härliga bilder också!

Kram på er!

2009-02-24 @ 21:02:37
URL: http://www.fampetersson.se
Postat av: Sofie

Jättefina bilder och vad härligt ni har haft, kramar Fia

2009-02-24 @ 22:33:17
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skrev innan hi hi! Glömde namn.

2009-02-25 @ 14:51:41
Postat av: Lotta

Mysiga bilder. Hoppas allt är bra med er?

kram från ett grått och slaskigt karlskrona

2009-02-25 @ 20:17:09
URL: http://gmunsterlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0