Utmanad och Utmanar!

Jag har blivit utmanad av Johanna och Majken så lika bra att lyda!! Sista grejen ommodifierade jag lite, till min bil, för jag vet inte vad pappa har i sin bil =)

Fem saker i min frys:
Nötblod, märgben, jordgubbar, blåbär och haha bröstmjök!

Fem saker i min garderob:
Tja, vad brukar man ha, lik, hundar nävars.. skor, favorit jeansen, nya bästa chinosarna, fleecetröja och mjukisbyxor märk väl INGA JAKTKLÄDER, pik till mannen i huset!

Fem saker i min väska:
Hmm.. numera fungerar Stinas skötväska som min väska så: blöjor, våtservetter, ombyte till bebis, nytt linne till mamman/mig och märk väl bajspåsar, perfekta till bajsblöjor och annat man vill perforera =)

Fem saker i min bil:
Hundhår, nappar, stövlar, regnjacka och savett toilet (felköp)

Fem personer jag utmanar vidare: Hanna, Angelica, Helena, Sarah och Matilda

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Det va snabbt gjort! =) Kan väl avslöja att det var jag som ommodifierade till pappas bil, eftersom jag inte har någon själv :P Hihi Kram

2008-09-13 @ 00:14:54
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0