Ilsken som ett jäääävla bi!

Jag är såå jävla trött på folk! Eller hundfolk eller okunnigt hundfolk! Idioter som har hund men som inte har en jävla aning om vad de har i andra änden på snöret om de ens har snöre till sina små underbara hundar! Stora som små! Det är inte hundarnas fel någonstans! Det är deras totalbombade mattar och hussar! Som inte vet hur de ska behandla den fyrbente krabaten som de har inneboende! Har verkligen inte nåt emot dessa hundar även om det är tragiskt och synd om dem i många fall, men har man en vettig matte/husse så kan dessa hundar ändå fungera normalt!

Om man vet, vilket en hel jäävla massa folk vet, att de har en hund som gör utfall, har hanhundsaggression, eller bara allmän aggression så får man väl för faan göra det bästa av det och vara uppmärksam och handla efter hundens beteénde!

Inte stå med ryggen emot MEJ OCH VIGGO med ett jävla pälsmonster i fullt fritt flexikoppel som bara väntar på rätta tillfället att flyga på oss! För att sen bete sej som att oj nämen vilken hemsk hund du har som morra... JJAAAAAAAAAAA det tror faan när din hund är en halv millimeter från min hunds strupe, redo att HUGGA!

Nu har jag fått nog, nu håller jag inte käften längre när jag är ute å går/springer! Folk som inte har koll på sina hundar ska ta mej fan få höra det om de inte redan vet det så att säga!

Hoppsan vad jag är arg!  Gick superlätt att springa med lite ilska i kroppen!

Det har snart lagt sej men kände att jag var tvungen att skriva av mej!

Kommentarer
Postat av: Fia

oops en ilsken matte, skönt med skrivterapi här i cyberns värld... kram kram

2008-10-27 @ 22:30:34
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Annelie

Opppps, här vad det ilska så det hette duga!! Men jag håller med dig! Hos oss får man gå på spänn hela tiden för det finns vissa som inte har koll!

2008-10-28 @ 07:24:42
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Hanna och Isa

Det är rätt, skäll ut dom bara! Det har jag också börjat gjort!

2008-10-28 @ 16:41:44
URL: http://hannaochisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Helt rätt. det enda man får göra är att sätta dessa idioter på plats. hatar nonchalanta puckon som aldrig kan komma sig för att inse att problemen ligger på dem själva. puckon helt enkelt

2008-10-28 @ 18:40:05
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0