Viggo har ordet..

Vill bara göra ett uttalande. Om de nu promt ska gå tillbaka o träna valpträning med mej så måste det väl innebära att jag återigen får ligga så här?!


Jag som valp behagligt sovande i den mjuka goa soffan!

Matten inflikar:
Igår fm for hela flocken till "skogs" gick en promenad och viggo fick lite träning. Söksignalsträning. La ett flertal linjetag där fokus låt på att lita på mej och söksignalen. En riktigt bra träning utifrån vad jag ville träna på, man såg hur förståelsen och förtroendet ökade hela tiden. Hussen är en vansinnigt bra tränare och hjälpreda till en förvirrad och seg matte.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är djupt imponerad av er träning med Viggo killen, ni är super! Till Viggo, klart du ska ligga och gosa i soffan, puss på nosen. Kramar från Fia och Alex

2008-11-09 @ 13:12:50
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Kina

Bra Viggo vi måste ta över lite mer hemma!NOSPUSSAR

2008-11-09 @ 17:13:41
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Thina Bella o Delfi

Tack för gratulationen i bloggen. Ps skaffa gästbok känns fel att skriva här. Kram

2008-11-09 @ 20:31:16
URL: http://goldenmudi.info.se
Postat av: Angelica

Hejja matten vi håller på dig!!!!

2008-11-09 @ 22:01:56
Postat av: Majken

Jag får bara ligga i sängen när matte ligger där, dvs på natten när överkastet är avtaget, men häromdagen när matte var på IKEA och shoppade loss så passade jag på att hoppa upp där ändå. Tyvärr såg ju matte det, eftersom jag löper... Det hade råkat bli fläckar på överkastet och på hennes nytvättade kläder som låg i vikta högar på sängen... Dessutom var visst de mörkblå kuddarna inte speciellt blå utan fulla av gult hår... Konstigt!!! Jag fattade ingenting! Jag låg ju i min bädd när hon kom hem och tittade med en oskyldig blick...

2008-11-09 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0