Sommar o sol!

Underbart, är vad det är! Nog för att det är lite varmt o svettigt! Men som jag har längtat efter denna värme! Hur länge som helst nu!

Snälla nån se till så att det blir en fin sommar!

Viggo jobbar på att vänja sej vid solen och värmen. Har dragit ner på tempot av många anledningar, min kropp säger numera bestämt ifrån, får en massa värkar om jag hurtar på för mycket o värmen behöver jag med vänja mej vid hur underbar den än är. Med husse råder dock samma tempo som innan. Husse och Viggo busar på i samma anda! Snart är jag med på banan igen, gick in v 36 i fredags, Mini har numera fixerat sej så nu är det bara att njuta av den sista tiden!

En liten svettig härlig rapport ifrån oss, vi lever och njuter!

Kommentarer
Postat av: Annelie

tror säkert att du är pâ banan snart igen, ta't lugnt och vila!!! Snart är det ständig passning! Kramar
P.S Du kan fâ lite svalare väder härifrân!!

2008-05-11 @ 17:05:52
Postat av: Camilla & Kina

Mannen som spår somrar har spått varmt väder juni, juli så då får vi hoppas att det blir så! Då kan du njuta av värmen!! Ta`t lungt & var rädd om dig och Mini! KRAMAR :)

2008-05-11 @ 20:41:41
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Hanna

Ååå, det är så spännande, det är ju snart dax! Jag tänker på er här nerifrån, ta hand om er allesamman nu! Kram

2008-05-12 @ 08:47:36
URL: http://hannaochisa.blogg.se
Postat av: Elin o Alfons

Jag väntar också spänt.... O någon magbild hade inte skadat... Bästa hussen kanske kan ta en bild fast du ligger ;)

Kramar

2008-05-13 @ 19:04:14
URL: http://www.signofspeed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0