Promenad

image1052
Mammas och pappas hjärtegull!


Igår packade hela familjen in sig i fina bilen å for till "skogs" nåja, till mitt barndomsland, där man kan uppleva lite skogskänsla men ändå ha en liten väg å gå på. Ett sommarstugeområde kan det väl kallas =)
Underbart var det, Viggo utrustad med flexikoppel, jag med en massa energi, Stina i vagnen nerbäddad o gosig osså Danne vår egna allt i allo favorit!

Under promenaden åkte faktiskt visselpipan fram, å längst ut i flexikopplet testade jag lite stoppsignal. Mycket nöjd, då vi inte direkt tränat på ett tag =)

image1053
Hela min underbara familj!

image1054
Nerbäddad prinsessa!

image1055
Söt bror!
image1056
Storebror hund, trött på denna lunk, fortare, fortare...

image1057
Lyckliga föräldrar/matte/husse




Kommentarer
Postat av: Elin o Alfons

Myspys.... :-)

2008-05-25 @ 13:49:26
URL: http://www.signofspeed.com
Postat av: Malin

Grattis på första Mors Dagen:)
Här får man fira x2 då den amerikanska
är den andra söndagen i maj månad och
firades 11 maj. Kanelbullar till morron-
kaffet är vad vi slog på stort och hade till
frukost här:) Ha en bra dag .....

2008-05-25 @ 16:20:00
Postat av: Annelie, Andreas o William

Ohh bara guttar er riktigt och mys hela dagarna så som det ska vara när man har en liten bebbe! Jag tycker lilla prinsessan eh lik dig johanna =) kram kram

2008-05-25 @ 19:07:31
Postat av: Camilla & Kina

Grattis på första Mors dag! Vad söta ni är hela familjen! Hoppas att vi träffas snart & skönt att du hämtar dig från snitt, förkylning! Du är snart på G det hör vi! Vi är precis hemkommna från Kallmora har haft en toppenhelg! Bloggar i morrn! KRAMIS

2008-05-25 @ 21:54:29
URL: http://www.freewebs.com/svensksund
Postat av: Annelie & Martin

Mysigt värre ni har det!
Kram

2008-05-25 @ 22:10:38
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Sissela & Speja

Grattis!
Trillade in och upptäckte attni
har fått en prinsessa! Så underbart söt! Helt fantastiskt! Vad duktig du är! Hoppas att maggisen läker fint! Om du behöver hjälp med långmotion av Viggo så ställer jag gärna upp, mitt nylöpta charmtroll har gått in i väggen, hon klev rätt in i tonåresperiodens "jag orkar inte röra på mig, prommenad är mitt max, spinger du så lägger jag mig platt" så jag som tappert tränar till höstens löptävlingar får snopet springa ensam...ingen höjdare kan jag lova...
Kram på er från mig och Speja!

2008-05-26 @ 18:51:57
URL: http://www.chokladhunden.se
Postat av: lena,millie,ebba

Helt underbar är hon lilla Prinsessan !!!!!
Kram

2008-05-26 @ 23:58:25
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Angelica

Åhhh sötisar där!!!
Ses i veckan hoppas jag ;)
Kramisar i massor ( saknar er)

2008-05-27 @ 10:57:30
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Det ska börjas i tid! =) Antar att Viggo är stolt storebror och har MASSOR av kul grejor att visa Stina ute i stora världen! =) Grattis på din första Mors Dag i efterskott!!! Kramar!

2008-05-27 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0