Livet rullar på!

Här rullar livet på! Jag personligen tycker att jag har blivit duktigare på att vila! Har faktiskt gått på lågvarv sen flera dagar tillbaka. Duktiga jag!

Viggo fick vara gårdsshund i söndags, då vi fikade hos mormor på deras landställe, han fick jaga lite boll å kors i taket kom han fint in med dem utan att bralla ur. Han tappade vid två tillfällen bort vart bollen landa, så jag tog chansen ena gången att kolla hur befäst UT på linjetag är åå WOW det funka han lyssna fint på ut, å min improviserade söksignal utan pipa =) Även andra gången då jag coachade danne till att försöka så gick det fint!

Idag har Viggo varit i skogen med husse, där hittade viggo ännu en gång sitt ÄÄÄLSKADE smutshål som enligt husse var ännu skitigare denna gång, ni minns kanske...

Hemma pågår bebisförberedelser, garderober o skrymslen rensas ur för att göra plats åt den nya familjemedlemmens prylar.. HJÄLP vad skit man samlar på sej!

Vad kul förresten att så många gissar i vår lilla Mini Tävling =) Snart vet vi resultatet! Fortsätt gissa på ni =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0