(h)jul på påskafton!

Jaa ni... vädret är ett märkligt påfund i denna stad, detta land just denna påsk! Snöar, ömsom strålande solsken! Härligt kallt så det biter i kinderna.

Det är alltså JUL väder men vi trotsade det o begav oss iväg på HJUL =) Hussen snörade på sej inlinesen o jag bylsa på mej kläder å hängde på med cykeln (vågade inte riktigt mej på inlinesen) Viggo han fick springa brevid. Viggo tycker det är sååå kul! Springer fint trav brevid husse, får glädjefnatt ibland å tar nåt galoppsprång! Mina söta killar!

Annars är det en lugn o skön påskafton här för oss! Har haft svärföräldrarna här på fika å sen har vi shoppat lite för att avrunda hos pappa med en fika till =)

Nu sitter vi nersjunkna i soffan.. Härligt! Lugnt! Skönt! Imorn tar firandet fart!

Satt och spanade bland gamla foton igår, vi har ju det lite tomt på väggarna här hemma ännu (har ju bara bott i ca 7 månader) detta är ett som kommer att pryda en vägg nära dej inom kort =) Lite tillfixat o nedtonat i färgerna!

image928
Sötnosen 9 v gammal

Kommentarer
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Viggo var ju bara för sööt!!! Hoppas Mini ärver hans drag ; ) Nu ska Sarah baka blåbärspaj, dricka vin & spela poker! Njut nu av en ledig helg! Kramar i massor!!!

2008-03-22 @ 20:09:48
Postat av: Påski

Viggo! Påski hemma igen på Påski! Tack för påskägget! (med ben) Imorgon ska vi gnaga! Puss på Påski!

2008-03-22 @ 21:09:59
URL: http://lucasflock.se
Postat av: Johanna

Naaw sötis Viggo! :D Japp, om jag kommer in så ska Micis med. Hon kan behöva uppfostras lite! Kram

2008-03-22 @ 21:20:02
URL: http://jlofgren.webb.se
Postat av: Johanna igen

Är det okej om jag länkar till er?! Jag blir galen av att hoppa runt bland alla för att komma rätt! :P

2008-03-22 @ 21:23:40
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0